Угода України та ЄС про відкрите небо: експерт назвав плюси й мінуси

Експерт розповів, у чому проблема Угоди про відкритий авіапростір

Угода України та ЄС про відкрите небо: експерт назвав плюси й мінуси

Україна підписала з ЄС Угоду про відкритий авіаційний простір. Про переваги цієї угоди розповів редактор порталу Avianews Олександр Мироненко в програмі "Сьогодні День" на телеканалі "Україна 24".

"Якщо подивитися на Польщу, то основні клієнти аеропортів - це лоукостер і чартерні перевезення. Ми можемо отримати лоукостер в Європу, вони возитимуть туристів і заробітчан з України, а також чартерних перевізників, які возитимуть, умовно, з Полтави та Херсона на курорти Туреччини або Єгипту", — сказав він.

Читайте також: Санавіація вперше в Україні доправила орган для пересадки — подробиці

Експерт розповів, як ця угода вплине на внутрішні рейси та можливості перевізників.

"Як показує досвід Європи, то, припустимо, в Польщі внутрішні рейси лоукостерами не дуже розвинені, в Італії, Німеччині, Іспанії вони розвинені. Все залежить від того, якою буде економіка через кілька років. Зараз європейські лоукостери не можуть виконувати внутрішні рейси в Україні, тому що Україна повинна імплементувати європейське законодавство, і тільки під час другого етапу лібералізації це буде дозволено. Це приблизно 2-3 роки потрібно чекати.

Проблема в тому, що європейські авіакомпанії у нас (всередині країни — ред.) після цього зможуть літати, а українські перевізники за кордоном — ні. Це неправильно, і починає підніматися дискусія, щоб змінити Угоду. Вона була готова ще вісім років тому, а зараз вже нові умови, і українські перевізники готові конкурувати за європейського пасажира в Європі", — сказав він.

Раніше повідомлялося, що на саміті Україна-ЄС, який відбувся 12 жовтня, була підписана довгоочікувана Угода про "відкрите небо". 28 червня Рада ЄС дала згоду на підписання з трьома країнами, зокрема й Україною, Угоди про спільний авіаційний простір.

Угода націлена на те, щоб зрівняти в деяких правах українські та європейські авіакомпанії, зняти монополію на окремі маршрути, встановлену двосторонніми договорами, полегшити відкриття нових маршрутів між українськими та європейськими містами, і як наслідок - знизити ціни на квитки.

Джерело Україна 24 Теги